Beroepenmarkt.nl Magazine Cover |
Het merk onderscheiden van de concurrentie
Allereerst ontwikkelde ik een fris logo met een schreefloos font in hoofdletters. Omdat er meerdere beroepenmarkten zijn heb ik op het '.nl' extra aandacht gelegd door het speels maar duidelijk in het logo te verwerken. Een 'fris' en 'stevig' rood zorgde als steunkleur voor extra aandacht.
Imago aansluiten bij doelgroep
Het magazine kreeg een strakke en eenvoudige vormgeving met een paar kleine moderne, grafische elementen. Voor de fotografie is er bewust veel ruimte vrijgemaakt zodat aansprekende foto's groot geplaatst kunnen worden. Hierdoor ontstaat een uiterlijk dat goed aansluit bij het imago van de Beroepenmarkt en de doelgroep. Een bijkomend voordeel is dat een DTP'er er makkelijk mee aan de slag kan.
Veel gelezen magazine
Het uiteindelijke resultaat was een mooi magazine dat gretig werd meegenomen op de beroepenmarkt. De adverteerders zullen zeker tevreden zijn!Bekijk het concept in mijn portfolio of op Issuu.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten